piątek, 28 września 2012

co wam wyszło ???

Z tego można dowiedzieć się czegoś o sobie ;)

Wybierz miesiąc urodzin :
1 – Spałam pod mostem
2 – Pływałam w wannie
3 – Stałam pod latarnia
4 – Rozmawiałam o sexie
5 – Wypaliłam kilogram zielska
6 – Wypiłam pół litra
7 – Paliłam fajki w szkole
8 – Siedziałam na ławce w parku
9 – Poszłam do kościoła
10 – Byłam u dentysty
11 – Prałam skarpetki
12 – Tańczyłam poloneza
~*~
Wybierz dzień urodzin :
1 – Z psem sąsiada
2 – Z bratem
3 – Z mamą
4 – Z Gargamelem
5 – Z księdzem proboszczem
6 – Z dziadkiem
7 – Z kolegą siostry
8 – Z chłopakiem
9 – Z kotem
10 – Z psychiatrą
11 – Z wójkiem
12 – Z lekarzem
13 – Z Cristino Ronaldo
14 – Ze Św. Mikołajem
15 – Z prezydentem
16 – Z Bushem
17 – Z miłością swojego życia
18 – Z nauczycielem od W-FU
19 – Ze sobą
20 – Z aniołem stróżem
21 – Z kanalarzem
22 – Z Ferdkiem Kiepskim
23 – Z domisiami
24 – Z kanapką
25 – Z weterymarzem
26 – Z babą Jagą
27 – Z Mamą Muminka
28 – Z teściem
29 - Ze szwagrem
30 – Ze słoniem
31 – Z tatą
~*~
Wybierz kolor koszulki, którą masz na sobnie
Zielony – I zaraziłam się wszami
Niebieski – I napisaliśmy testament
Czerwony – A do tego odmawialiśmy różaniec
Rózowy – A potem przejechał nas autobus
Żółty – Bo nie lubię gumisiów
Biały – Bo są wakacje
Czarny – Bo nie mieliśmy gumek

oka mi wyszło :  wypiłam pól litra z lekarzem i napisaliśmy testament hehehehehehehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz