czwartek, 27 września 2012

Rasa Lhasa apso :D




Tak jak wam obiecałam w poprzednim poście : ) w tym poście postaram się jak najdokładniej opisać tą rase.
A więc zaczne od tego że Lhasa Apso jest rasą tzw ; (kuzyn shih tzu )
Lhasa apso



te psy ogólnie lubią sobie pojeść moja sunia by cały czas jadła:)
Heh dużo osób twierdzi że Royal jest najlepszy (nie zaprzeczam) poprostu mam swój pogląd na wychowywanie i dbanie o mojego pieska : )
Ja jej  gotuje piersi z kurczaka do tego marchewka i ryż poprostu ona to uwielbia : )Uważam że nie dokońca w tych wszystkich karmach jest tyle mięsa ile piszą wątpie : ) dlatego taniej mnie wyjdzie samo gotowanie i wiem że przynajmniej jest w nim mięsko : ) ale nie ukrywam i przyzam się że kupuje jej tesh puszki z pedigree : ) bo nie zawsze mam czas na gotowanie :) teraz napisze o nieco trudniejszej sprawie czyli o wychowywaniu :) ta rasa jest bardzo ciężką rasą dużo czasu musiałam poświęcić na to aby nie sikała w domu dużo czasu na to żeby słuchała na dworze : ) ale jeżeli chodzi o takie podstawowe sztuczki czyli siad czołgaj się podaje mi łapke na hasełko; siema : ) (śmiesznie to wygląda) yno reaguje na zostań albo wyjdz. Tego moja suczka nauczyła się najszybciej : ) : PP ogólnie chodzi o kontakt z własnym pieskiem to wtedy nasz pupil okazuje dużo miłości : )
a teraz powiem wam PLUSY I MINUSY tej rasy;
MINUSY
-jeżeli chodzi o wydatki to wliczajmy w to pokarm szampon (raz w tygoniu kąpać), ciuszki na zimę (chociaż nie za przeczę że mój pies kocha się tarzać w śniegu):P
-szczekanie i to głośne donośne : P
-ciężkie wychowanie : P (dziewczynki dużo cierpliwości a to my wyjdziemy na swoje a mały klapsik nic nie zaszkodzi, ale pamiętajcie klapsik a nie bicie i znęcanie się to nic nie da a tylko pogorszy)

PLUSY
-mają kochane spojrzenie (um te urocze duże oczka)
-są wierne i oddane nawet jeżeli nie słuchają to miłość jaką nam dają przewyższa wszystko
-nie leni się
-idzie się bawić ich włoskami ja mojej zawsze robie 2 kucycki :P
TO CHYBA WSZYSTKO JEŻELI KTOŚ MA JAKIEŚ PYTANIA TO PISZCIE W KOMENTARZACH TO BARDZO CHĘTNIE NA NIE ODPOWIEM : ) 


 OGÓLNIE POLECAM TĄ RASĘ !!!
NAPRAWDE JEST KOCHANA !! JEŻELI NIGDY NIE MIELIŚCIE A ZASTANAWIACIE SIĘ NAD KUPIENIEM PIESKA MACIE DZIECIAKI ALBO CHCECIE MIEĆ PIESKA DO TULENIA DO POŚWIĘCANIA DUUUUUŻO CZASU PIESKOWI POLECAM !!! NAPRAWDE OSOBĄ CIERPLIWYM ! :*
POZDRAWIAM.
 MEGI :*:)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz